Spring naar hoofd-inhoud

BSO

Basisschool Inghelosenberghe is een brede school. We voorzien door de peuterspeelzaal, basisschool en buitenschoolse opvang in een professionele opvang voor 0- tot en met 12-jarigen.

Buitenschoolse opvang (BSO Foxkidz Inghelosenberghe)  vangt zo’n 20-30  kinderen op die op verschillende dagen naar de BSO komen. De BSO maakt gebruik van mooie ruimtes in de brede school Inghelosenberghe. Adres: Badhuisweg 13. De kinderen zijn tussen de 4 en 13 jaar oud. De BSO is een vertrouwde, veilige en gezellige plek waar kinderen voor- of naschools terecht kunnen en in vakanties. Kinderen kunnen zich ontspannen of juist inspannen voor of na een drukke schooldag. De pedagogisch medewerkers stimuleren de kinderen door activiteiten aan te bieden, zoals knutselen, gezelschapsspelen, sportactiviteiten of drama. Bij dit activiteitenaanbod wordt steeds rekening gehouden met de leeftijd en de interesses van de kinderen. Als u opvang nodig heeft kom dan vrijblijvend een kijkje nemen op de groep! In de ochtend worden hier kinderen opgevangen vanaf 6.30 uur. Na school kunnen de kinderen opgevangen worden tot 18.30 uur. In vakanties zijn we de hele dag open van 6.30 tot 18.30 uur.

Bent u benieuwd naar ons kinderdagverblijf, onze peuterspeelzaal of onze bso? U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen. Wanneer u op voorhand even belt maken wij tijd om al u vragen te kunnen beantwoorden. Ons telefoonnummer is 0114-374486.

Voor vragen omtrent offertes, facturen, aanvragen teruggave belasting enz., maar ook voor praktische informatie kunt u Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen bereiken via het telefoonnummer: 0115-612368 en via e-mail info@kinderopvangzvl.nl

Praktische informatie over de kinderopvang (peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang) kunt u lezen in het infoboekje.